Незалежні краш-тести: нуль балів і небезпечний Duster

0
965

Вперше в історії Euro NCAP один з автомобілів отримав за оцінку безпеки 0 зірок. Ним став компактний хетчбек Fiat Punto. У висновку йдеться про те, що пасивна безпека (51%) дозволила б йому заробити дві зірки, а й їх машина позбулася за відсутність системи обмеження швидкості або попередження задніх пасажирів про непристебнутість ременів. При фронтальному ударі Fiat Punto небезпечний для грудних клітин водія і переднього пасажира, а при наїзді ззаду висока ймовірність травм хлистів шиї. В принципі такі результати не дивні: Punto, нехай і переживши кілька модернізацій, продається з 2005 року.

Під завісу року незалежна організація Euro NCAP провела краш-тести відразу п’ятнадцяти новинок європейського ринку. Ними стали Alfa Romeo Giulietta , BMW 6-ої серії, Dacia Duster, DS 3, Fiat Punto , Ford C-Maх і Grand C-Max, Hyundai Kona, Jaguar F-Pace, Kia Stinger, Kia Stonic, MG ZS, Opel Karl , Toyota Aygo, Toyota Yaris . Всі вже настільки звикли до високих результатів новинок (експерти довгий час не виставляли нікому менше трьох зірок), що остання серія краш-тестів привела всіх в стан шоку.

Dacia Duster другого покоління заробила три зірки. Але при ударі об твердий бар’єр безпристрасна електроніка зафіксувала смертельно небезпечні перевантаження в районі шиї водія. Удар з 40-процентним перекриттям про м’який бар’єр машина витримала краще: в реальних умовах всі залишаться живі, хоча і отримають травми. Іншими «трієчниками» стали китайський MG ZS, Kia Stonic, Toyota Aygo, Alfa Romeo Giuletta, Ford C-MAX / Grand C-MAX , Opel Karl і DS 3.

Решта автомобілі, а це Hyundai Kona, Kia Stinger, BMW 6-ої серії, Jaguar F-Pace і Toyota Yaris, отримали по п’ять зірок.

джерело

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут