За порушення правил дорожнього руху будуть позбавляти водійських прав

1
2667

Причиною кожного п’ятого порушення Правил дорожнього руху (ПДР) водіями на київських дорогах є погана транспортна інфраструктура, зокрема невлаштованість пішохідних переходів, погана якість розмітки та дорожнього покриття. Кожен десятий київський водій порушує ПДР, а більша частина столичних пішоходів не знають про існування штрафів при порушенні закону. Про це свідчать соціологічні дослідження, проведені ГО «Центр розвитку міста», про які розповіла кореспонденту QHA засновник Центру Людмила Костенко, передає qha.com.ua.

Всього було опитано 5 тисяч респондентів у віці від 25 років.

На першому місці по порушенню ПДР у столичних водіїв – перевищення швидкості на дорогах (40% респондентів). На другому – порушення правил парковки (37,4% випадків). Третє місце займає перетин суцільної подвійний смуги (28% правопорушень).

79% пішоходів перетинають проїжджу частину в непризначених для цього місцях.

– В першу чергу ми будемо приділяти увагу облаштування пішохідних переходів біля шкіл та садочків. Друге, що необхідно зробити, – це внести поправки в чинне законодавство. Третє – це створення потужної інформаційної кампанії про те, як зменшити ПДР на дорогах і зробити українські дороги безпечнішими, – сказала Костенко.

За її словами, в законі України «Про дорожній рух», який набрав чинності в кінці квітня, збільшені на 20% розміри штрафів за вчинення ДТП, тепер вони коливаються від 500 до 3 тисяч гривень.

– Якщо людина один раз порушив правило дорожнього руху, створивши аварійну ситуацію на дорозі, то другого шансу у нього не буде, так як водія позбавлять водійських прав. Мене найбільше здивувало вбивство сімейної пари на зупинці в районі Оболонь. У таких випадках потрібно встановлювати обмежувальні стовпчики біля зупинок громадського транспорту, що дозволить обмежити рух автомобілів під час аварії і збереже життя людей, – зазначила Людмила Костенко.

За її словами, можуть бути внесені зміни в закон «Про дорожній рух» щодо неможливості компесації і виходу під заставу людини, яка вчинила смертельне ДТП.

Також в законі знижується ліміт швидкості до 50 км / год, що дає водієві додаткові 10 метрів простору для реакції на що виникло перед машиною перешкода. Навіть якщо контакт людини і машини відбудеться, сила удару буде значно нижче, ніж при русі авто на швидкості 60 км / год, і у пішохода буде більше шансів вижити.

Вже з 1 січня в Україні можуть змінитися Правила дорожнього руху, якими впроваджується фотовідеофіксація. На дорогах будуть встановлені близько 4 тисяч камер. Хоча в Києві вже працює програма «Безпечна столиця», в рамках якої на більшості перехресть встановлені камери відеоспостереження.

1 COMMENT

  1. А я все думаю для чого дорожники масово замальовують дорожню розмітку де раніше були преривисті лінії суцільними, і тепер камери спостереження і жизнь удалась. Вчора їхав дорогою якою всі так піаритись Н-08, так от там вже майже не залишилось преривистоі розмітки, повсюди суцільні . А де прокуратура, де нацполіція .? Ці хто контролюють і заробляють на ремонтах доріг автомобілями не їздять а авіасполученням користуються, а правоохоронні органи повинні порушити кримінальну справу, чому де раніше була преривиста появились кілометри суцільної розмітки, і повернути кошти тим хто заплатив штрафи …

Залишити відповідь до Ніка Cancel reply

Please enter your comment!
Please enter your name here