Догляд за машиною в зимовий період

0
101
Бензиновий двигун краще переносить холод, ніж дизельний

Догляд за автомобілем взимку допоможе уникнути неприємностей на дорозі і продовжить термін служби авто.

Спочатку потрібно приділити увагу салону автомобіля, точніше, килимкам. Регулярне їхнє хімічне чищення забезпечить вам сухий і чистий салон. Гумові килимки не вбирають вологи, але вона залишається під ними і не випаровується.

Салонні килимки з натуральних матеріалів також варто періодично мити і просушувати. Це допоможе позбутися неприємного запаху, знизити запотівання і обмерзання стекол із внутрішньої сторони.

Що частіше ви будете відвідувати автомийку взимку, то краще. Сіль і пісок – отрута для кузова, їх необхідно змивати. Регулярне миття автомобіля усуває небезпечні забруднення і захищає фарбу і техніку.

Якщо немає можливості помити машину на автомийці, то можна скористатися й іншими способами. Наприклад, можна протирати кузов губкою, змоченою гарячою водою.

Після мийки кузова автомобіля замки дверцят і кришки багажника потрібно висушити (найкраще продути їх струменем повітря, використовуючи компресор або пилосос) і обробити рідким багатофункціональним мастилом.

Головний ворог для машини взимку – це снігопад. Щоб рух був безпечним, раз на тиждень необхідно перевіряти бачок склоомивача. Для зимового сезону обов’язково змініть рідину омивача на розчин з хорошими показниками морозостійкості. Не варто економити, розводячи концентрат меншою, ніж передбачено інструкцією, кількістю води.

Сніг може дряпати лак, якщо він летить в автомобіль з великою швидкістю. Це відбувається тому, що в падаючому снігу містяться найдрібніші частинки пилу і бруду, які можуть призвести до подряпин на лакофарбовому покритті. Тому не видаляйте весь сніг, нехай примерзлий залишок сам захищає автомобіль.

Щоб захистити машину від дорожньої солі і зберегти глянець лакофарбового покриття, на кузов після миття бажано нанести шар воску або спеціальні захисні спреї.

Нульові температури небезпечні тим, що в таку погоду снігова каша скупчується на колісних арках або крилах автомобіля, а потім примерзає до них. Згодом цей брудний крижаний щит може прилипнути до підвіски або потрапити в кузов під тиском коліс. У цих випадках можливі механічні пошкодження. Тому необхідно регулярно проводити очищення колісних арок від снігу і льоду.

Бензиновий двигун краще переносить холод, ніж дизельний. Літнє дизельне пальне вже при нулю градусів перетворюється на холодець. З цієї причини з листопада у продажу є тільки зимовий дизель, стандартна температура якого складає не менше, ніж 20 градусів морозу. З бензином таких проблем немає. Хоча зимовий варіант пального теж відрізняється від літнього: в нього входять спеціальні складові, які полегшують холодний запуск двигуна. У цьому разі замерзання бензину не загрожує. При низьких температурах двигун на газу заводиться погано. Якщо автомобіль на газу, то його рекомендують заводити на бензині, прогріти двигун хоч до 40 градусів, а вже потім перемикатися на газ.

Сіль і вода, якщо вони проникнуть між гальмівні диски і колодки, можуть значно подовжити гальмівний шлях. Саме з цієї причини виявиться корисною функція підсушування гальм: якщо чутливий датчик визначає опади, колодки злегка притискаються до дисків, витісняючи і випаровуючи таким чином водяну плівку з поверхні дисків.

При експлуатації машини в зимовий період не слід затягувати ручне гальмо при стоянці або зупинці. Ручним гальмом не варто користуватися, оскільки сніг або вода можуть потрапити всередину барабанів задніх коліс автомобіля. Навіть якщо стоянка тривала не довго, вода може замерзнути і приморозити колодки, притиснуті до барабанів. У результаті задні колеса не будуть обертатися. Якщо автомобіль задньопривідний, то вирішити цю проблему допомагає двигун.

джерело

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here