На вильоті життєвого циклу попереднього Mercedes-Benz G-класу на версії AMG доводилося чи не половина попиту, причому компанія побила власні рекорди за кількістю випущених «Геліка». Тому і в новому поколінні позашляховик швидко обзавівся версій Mercedes-AMG G63.

Під капотом у позашляховика знаходиться 4-літровий двигун V8 з подвійним турбонаддувом, відомий по інших моделях Mercedes-AMG. Тут він видає 585 к.с. і 850 Нм крутного моменту. Двигун агрегатирован з 9-ступінчастим “автоматом”, перемикати передачі якого можна за допомогою підрульових пелюсток. Нагадаємо, що на попередньому поколінні G63 AMG був встановлений двигун потужністю 571 к.с.

Нове покоління майже на секунду (0,9 десятих) швидше свого попередника у вправі «розгін до 100 км / год»: Mercedes-AMG G63 на це потрібно всього 4,5 секунди. Максимальна швидкість обмежена на позначці 220 км / ч, але може бути зрушена до 240 км / год за наявності опціонального AMG Driver’s package.

Зовні Mercedes-AMG G63 зі звичайним G-класом тепер не сплутати: тепер ця версія відрізняється вертикальної радіаторної гратами з рідкісними вертикальними прутами, через які прекрасно видно радіатор. Природно, позашляховик отримав інші бампери і спойлер над задніми дверима.

Була перенастроєна підвіска (а вона тепер незалежна спереду), посилені гальма. Базовими для машини стали 22-дюймові легкосплавні колеса з низькопрофільною гумою. Природно, інтер’єр машини також відрізняється від базового «Геліка» дуже дорогими матеріалами обробки і розкішними опціями.

Публіці Mercedes-AMG G63 представлять в березні на автосалоні в Женеві, а прийом замовлень дилери почнуть в червні.

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут